План заходів з запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в Новояворівському ЗДО №9 НМР на 2022-2023 навчальний рік
№з/п | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальні |
---|---|---|---|
1 | Опрацьовувати нормативно-правові документи щодо профілактики негативних проявів боулінгу та цькуванню | Серпень, вересень | Адміністрація ,педагогічні працівники |
2 | Брати участь педагогічним працівникам у семінарах, нарадах щодо протидії булінгу | Постійно | Педагогічні працівники |
3. |
Надання інформації батькам, педагогам, розгляд на засіданнях виробничих нарад проблеми з питань запобігання та протидії боулінгу. | Упродовж року | Педагогічні працівники |
4 | Ознайомити педагогів, батьків з нормативними документами щодо організації освітнього процесу в закладі освіти | Вересень | Директор |
4 | Розміщення та оновлення інформаційних матеріалів щодо профілактики булінгу на сайті закладу освіти та стенду | Вересень | Практичний психолог |
5. | Організувати роботу консультативного пункту « Скринька довіри» | протягом року | практичний психолог |
Робота з педагогічним колективом | |||
1 |
Опрацьовувати правила та обов’язки здобувачів освіти, батьків, правила користування мережею Інтернет, щоб зменшити ризик булінгу | вересень | Вихователь-методист |
2 |
Тренінгове поняття « Толерантність, як умова спілкування » | жовтень | Практичний психолог |
3 | Тренінгове заняття « Конфлікт. Шляхи подолання конфліктів » | листопад | Практичний психолог |
4 | Відезаняття для батьків « Захист дітей в Інтернеті » | грудень | вихователі |
5 | Година спілкування на тему « Закон і ми » | лютий | Вихователь-методист |
6. | Інтерактивне заняття для персоналу закладу освіти «Протидія булінгу» | березень | Директор |
7. | Визначення мікроклімату у педагогічному колективі | травень | Практичний психолог |
Робота з дітьми | |||
1. | Психологічне вивчення дітей « Групи ризику». | Жовтень-листопад | Практичний психолог |
2. | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | Упродовж року | Педагоги ЗДО |
3. | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, занять, прогулянок та ігрової діяльності. | Упродовж року | Педагоги ЗДО |
4. | Перегляд відео матеріалів, мультфільмів відповідної тематики | Упродовж року | Педагоги ЗДО |
5. | Корекційно- розвивальні заняття з дітьми старших груп | Практичний психолог | |
Робота з батьками | |||
1. | Продовжити просвітницьку роботу з питань правової освіти серед родин вихованців. | Упродовж року | педагоги |
2. | Інформаційна робота через веб-сайти закладу | Упродовж року | Вихователь-методист, вихователі |
3. | Психологічні консультації:
«Стоп насильству в сім’ї» «Як навчити дітей безпеці в інтернеті» |
Листопад
квітень |
Практичний психолог |